Nano Hybrid Vehicle (NHV)

ΙΣΠΑΝΙΑ Erasmus+ KA1 2017-18

Erasmuslogo

Το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Δράμας (1ο Ε.Κ) στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+   δράση KA1  ξεκινάει από το σχολικό έτος 2017-18 συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό ONECO consulting & mobility που έχει έδρα τη Σεβίλλη της Ισπανίας.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός ONECO ιδρύθηκε το 1997 και ειδικεύεται στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για την υλοποίηση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων ERASMUS+  στους τομείς, της επιμόρφωσης  εκπαιδευτικών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Πολιτισμού και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων.

Σκοπός της συνεργασίας  αυτής είναι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί μετά από επισκέψεις που θα πραγματοποιήσουν, σε ανώτερη Τεχνική σχολή, στον οργανισμό πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων της Ανδαλουσίας και σε βιομηχανίες που υλοποιούν προγράμματα μαθητείας, να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες  τους σχετικά με την εφαρμογή του πρωτοεμφανιζόμενου θεσμού της μαθητείας στα ΕΠΑΛ.

Αυτό θα τους βοηθήσει όχι μόνο να εφαρμόσουν επιτυχώς το θεσμό της μαθητείας στην τοπική αγορά εργασίας, αλλά  να κινητοποιήσουν  και άλλους εκπαιδευτικούς με τελικό στόχο την καθολική εφαρμογή της μαθητείας με επιτυχία, όπως προβλέπει το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο για την Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.

Η συνεργασία αυτή  θα κορυφωθεί την άνοιξη του 2018 με την επίσκεψη 10 εκπαιδευτικών του 1ου Ε.Κ Δράμας στo ανώτερο τεχνικό σχολείο ADA ITS  στη Σεβίλλη, στο δημόσιο φορέα πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων ITV VEIASA  της Ανδαλουσίας που έχει έδρα τη Σεβίλλη καθώς και στα εργοστάσια της Renault ESPANA, Ferri – Movil που ανήκει στον επενδυτικό όμιλο  Ford Group και στο βιομηχανικό συγκρότημα Desguace SOL.

Καινοτομία κατά της Πρόωρης Σχολικής Εγκατάλειψης - ΔΙΑΡΡΟΗ

Σε εργαστήριο Η/Υ του 1ου ΕΚ Δράμας, την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017 και ώρα 16.45-19:00, είχε πραγματοποιηθεί Επιστημονική – Επιμορφωτική Ημερίδα, όπου είχε διοργανώσει η Σχολική Σύμβουλος Πληροφορικής Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας - Θράκης Ελένη Μπαμπαλώνα με τη συνεργασία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας.

Θέμα ημερίδας:« Καινοτομία κατά της Πρόωρης Σχολικής Εγκατάλειψης - ΔΙΑΡΡΟΗ ».

Προσκεκλημένοι ομιλητές:
Dr. Βερύκιος Βασίλειος (μέσω SKYPE)
Καθηγητής Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Διευθυντής Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ/ΕΑΠ)
Παπάζογλου Μιχαήλ
Διευθυντής ΕΠΑΛ Δοξάτου
MSc Σαμαράς Χρήστος
Καθηγητής 1ου ΕΚ και 1ου ΕΠΑΛ Δράμας
Υποψήφιος Διδάκτορας Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Η ΔΡΑΣΗ : http://eeyem.eap.gr/school_dropout/ 

 

 1

2

 

3

 

5

6

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στον σύνδεσμο http://users.sch.gr/xrsamaras/diarroh.html.

Κλιματισμός - Υγραεριοκίνηση

Στο 1ο ΕΚ Δράμας την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016 ώρες (13:30 - 17:30) έχουν πραγματοποιηθεί τα Σεμινάρια:

  • Εξοικείωση με τις  Εργαστηριακές Ασκήσεις Κλιματισμού που προτείνει το νέο ΑΠΣ
  • Η υγραεριοκίνηση των Αυτοκινήτων

Τσιμπλιαράκης Ευστάθιος Msc ΠΕ17.02, ΠΕ18.18 

 

 

Ντουμανάκης Ευστράτιος  Msc ΠΕ18.18

 

Nano Hybrid Vehicle (NHV)

Έργο : Nano Hybrid Vehicle (NHV)

Ομάδα μαθητών του τομέα Μηχανολογίας/ ειδικότητα Οχημάτων του 1ου Ε.Κ & 1ου ΕΠΑΛ Δράμας συμμετείχε στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό «Quantum Spinoff 2016», που διοργανώνεται από το      Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης των Εκπαιδευτηρίων Ελληνογερμανικής Αγωγής και την Ερευνητική ομάδα Φωτονικής για Νανο-εφαρμογές του Ινστιτούτου Θεωρητικής Φυσικής και Χημείας του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, με το έργο «Nano Hybrid Vehicle (NHV)» και κατέκτησε τη 2η θέση.

Στο  διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές Λυκείου, βασιζόμενοι στην έρευνα που έχουν διεξαγάγει στο χώρο της νανοτεχνολογίας, οι οποίοι πρέπει να δημιουργήσουν μία εικονική spinoff εταιρία.

Το έργο της ομάδας των μαθητών του 1ου Ε.Κ και 1ου ΕΠΑΛ Δράμας ήταν η δημιουργία μιας εικονικής επιχείρησης με αντικείμενο  τη σχεδίαση  υβριδικών αυτοκίνητων με μηδενικούς ρύπους. Για να επιτευχθεί αυτό τα αυτοκίνητα της εταιρίας θα παίρνουν την απαραίτητη ενέργεια για την κίνηση τους από φωτοβολταϊκά πανελ υψηλότερης ισχύος και απόδοσης, που υπόσχεται η Νανοτεχνολογία, σε συνδυασμό με κυψέλες υδρογόνου που παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα, επίσης βελτιωμένα από την Νανοτεχνολογία. Η λύση αυτή συμφέρει τις βιομηχανίες οχημάτων γιατί θα αυξηθεί το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα ωφελεί και τον χρήστη γιατί θα μειωθεί το συνολικό κόστος για τον οδηγό.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι να φέρει σε επαφή τους μαθητές  με τη βασική και την εφαρμοσμένη έρευνα, καθώς και να τους δώσει την ευκαιρία να δουν από πρώτο χέρι πώς μία καινοτόμος ιδέα μπορεί να οδηγήσει σε μια εφαρμογή και στη δημιουργία μιας επιχείρησης. Κάτω από  την επίβλεψη και την καθοδήγηση ερευνητών αλλά και επιχειρηματιών του χώρου, οι μαθητές παράγουν ένα εικονικό προϊόν ή μια υπηρεσία με βάση τις γνώσεις του επιστημονικού αντικειμένου και στήνουν μία εικονική εταιρία νανοτεχνολογίας.

 Συντονιστής έργου :

·         ΣΑΜΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (ΠΕ18.18 & ΠΕ20)

Συνεργάτες Καθηγητές :

·         ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΜΕΡΙΔΗΣ ΠΕ19, ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΕΤΣΕΤΣΙΔΟΥ ΠΕ06, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΧΟΥΣΑΝΛΗ ΠΕ19, ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΕΛΕΣΙΔΟΥ ΠΕ02

 Συμμετέχοντες Μαθητές :

·         ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΕΤΡΙΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΡΙΑΝΙΔΟΥ, ΠΑΥΛΟΣ ΜΩΥΣΙΔΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΠΑΤΑΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΝΣΙΖΟΓΛΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΤΟΚΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΜΠΟΥΝΗΣ, ΜΙΣΣΕΝΚΟ ΒΙΚΤΩΡ, ΜΥΛΩΝΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ, ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΛΑΜΠΡΙΑΝΙΔΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΑΚΑΡΙΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΟΧΩΡΙΔΗΣ, ΕΓΚΛΑΝΤ ΜΕΜΑ, ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΡΗΣ ΚΥΣΣΙΔΗΣ, ΣΑΒΒΑΣ ΤΣΑΠΑΝΙΔΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΣΙΑΝΤΑΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ ΡΑΦΑΗΛ ΓΛΑΒΑΣ, EMMAΝΟΥΗΛΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΜΕΛΗΣ

Εξωτερικοί Συνεργάτες : 

·         Master Καινοτομία στην Τεχνολογία και Επιχειρηματικότητα και το εργαστήριο Νανοτεχνολογίας  του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. ΚΑΘ.ΤΕΙ ΜΠΑΝΤΕΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΚΑΘ.ΤΕΙ ΛΥΚΟΥΡΓΟ ΜΑΓΚΑΦΑΣ, MSc ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΟΡΔΟΣ, MSc ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ, MSc ΕΛΕΝΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣH

·         Founder & Business Coach ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΠΥΡΙΔΗΣ

·         Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας του ΕΑΠ Καθηγητής ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 

ΕΞΥΠΝΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΔΟΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ

 

Ηλιόπουλος Δημήτρης

Ηλεκτρονικός Μηχανικός ΠΕ17/04

Εθνικής Αντίστασης 2

Δράμα Τ.Κ 66100

2521022332

iliop2000@yahoo.gr

Σαλής Αναστάσιος

Ενεργειακός Τεχνικός ΠΕ 17/10

Βουλγαροκτόνου 96

Δράμα Τ.Κ 66100

2521039069

salistas@yahoo.gr

 

Αγγούσης Ανδρέας

2ο ΤΕΕ ΔΡΑΜΑΣ

Β΄/Α΄/Ηλεκτρονικός

Μελίδης Ιωάννης

2ο ΤΕΕ ΔΡΑΜΑΣ

Β΄/Α΄/Ηλεκτρονικός

Παλασίδης Νικόλαος

2ο ΤΕΕ ΔΡΑΜΑΣ

Β΄/Α΄/Ηλεκτρονικός

Δεμερτζής Κωνσταντίνος

2ο ΤΕΕ ΔΡΑΜΑΣ

Β΄/Α΄/Ηλεκτρονικός

Σανοζίδης Παναγιώτης

3ο ΤΕΕ ΔΡΑΜΑΣ

Α΄/Α/Μηχανολογικός

Κιουρκτσής Αθανάσιος

3ο ΤΕΕ ΔΡΑΜΑΣ

Β΄/Α΄/Μηχανολογικός

Σεβαστή Ερης

3ο ΤΕΕ ΔΡΑΜΑΣ

Β΄/Α΄/Μηχανολογικός

Παπαζώτος Νικόλαος

3ο ΤΕΕ ΔΡΑΜΑΣ

Β΄/Α΄/Μηχανολογικός

 

Έξυπνος   Οικολογικός   Κάδος  γιατί !!!!

Η χωρητικότητα του είναι πάρα πολύ μεγάλη ( 12 m3 – 18 m3 ) .

  • Λιγότερες μετακινήσεις απορριμματοφόρων.
  • Μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην πόλη.
  • Μικρότερη ρύπανση του περιβάλλοντος από τα καυσαέρια.
  • Μικρότερο κόστος αποκομιδής απορριμμάτων. 

Αυτόνομος και Ανεξάρτητος. Η απαιτούμενη Ηλεκτρική ενέργεια , παράγεται από τον Ήλιο με την χρήση Φωτοβολταϊκών στοιχείων. 

Διαθέτει αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης. 

Διαθέτει σύστημα τηλεειδοποίησης μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας.

  • Αναφέρει ο κάδος στο αρμόδιο τμήμα  καθαριότητας του δήμου ότι έχει γεμίσει .
  • Αναφέρει ο κάδος στο αρμόδιο τμήμα  καθαριότητας του δήμου τα προβλήματα λειτουργίας που θα εμφανιστούν. 

Τοποθετώντας τον κάδο μέσα στην γη φέρνουμε το στόμιο ρίψης πολύ χαμηλά. Καθιστώντας έτσι δυνατή την χρησιμοποίηση του, από άτομα αδύναμα (τρίτη ηλικία) και άτομα με κινητικά προβλήματα. 

Δεν υπάρχει Δυσοσμία : Διαθέτει δύο θυρίδες εισαγωγής απορριμμάτων , στεγανά κλεισμένες. 

Δεν απαιτείται μυική δύναμη για να ανοίξει ο κάδος. 

Δεν μπορεί να εισέλθει ζωντανός οργανισμός στον κάδο . 

Ειδοποιεί τους πολίτες όταν αυτός είναι γεμάτος και δεν επιτρέπει την απόθεση απορριμμάτων μέσα σε αυτόν όταν είναι γεμάτος . 

Τα αδέσποτα ζώα ( σκύλοι – γάτες ) δεν μπορούν να πλησιάσουν τα απορρίμματα που έχουν στο εσωτερικό τους .  

Η γενικότερη εικόνα τους είναι περισσότερη καλαίσθητη και φιλική με το περιβάλλον σε σχέση με τους σημερινούς κάδους απορριμμάτων.